Wednesday, December 24, 2014

Simple touch up Mary Kay :)



Salam rabu ;p

Harini Qis pergi kerja make up simple macam ni ja. Tak tebal, tak rimas, selesa, dan sweet look. So apa yang anda boleh guna untuk dapatkan hasil mekap simple ni?

1. Moisturizer TimeWise. Since muka Qis cepat kering so tak boleh skip hydrate ni. Wajib pakai moisturizer supaya muka akan nampak lagi moist :)

2.Apply CC cream. CC cream Mary Kay ni sangat bagus sebab disamping menutup cela, ia juga ada SPF. so untuk Qis yang kerja office ni okla pakai cc cream untuk menghalang sinaran UV rosakkan kulit muka ni. Di samping tu cc cream juga adalah produk anti aging, habuk pula xsenang2 go through our skin. Terjaga juga pores kita ni kan? So gunala, bukan untuk cantik2 ja tapi ada kebaikannya  untuk yr skin.

3.Liquid Eye liner Mary Kay. Qis prefer liquid. Sebab xsuka pencil cepat comot, tangan suka gosok mata. :p

4.Brow definer pencil. Untuk kemaskan kening

5.Sapu blusher ribbon limited edition Mary Kay. *boleh guna mineral cheek blusher MK juga

6.Last is lipstick! True Dimension lipstick (Pink cherry/wild about pink/sassy fuschia)+  apply dulu first layer then letak mineral powder a bit d kawasan lips. tips untuk long lasting hihi. Then kita apply lagi lipstick atas layer powder tadi. ikutla nak letak color more bright or light. 


Untuk dapatkan set lengkap mekap natural boleh terus whatsap Qis. Qis akan ajar step by step dengan lebih jelas dan recommend color code yang sesuai untuk anda. 


Independent Beauty Consultant Mary Kay
Qistina Amira Idris
011-1907 2886