Monday, February 9, 2015

Red Jacket, Team Leader at VSQ, Petaling Jaya

Syukur ke hardat Ilahi, dapat jugak saya move up ke level seterusnya di dalam Mary Kay ni walaupun kerjaya saya hanya PART TIME shj :) Tutor untuk education red jacket university pada 30 January lepas adalah SSD Nurul. Cantik kan dia? Dah late 40s tau! still maintain cantik :)








yeay dapat hadiah dari Kak Has :P



kenalan2 baru dalam Mary Kay :) my sisters <3


Ini pula Sales Director saya, balik ja dari Bali for leadership conference haritu terus lawat anak2 MK dia ,siap bawakkan makanan lagi untuk lunch. Tq kak Has! Ini yang membuatkan Qis tertarik dengan Mary Kay ni. Budaya yang diamalkan sangat murni dan ikhlas. Kakak2 semua baik2,supportive sama! :)


Di dalam Mary Kay juga ada University tau, RED JACKET UNIVERSITY hihi. Best kan? nak la grad dua kali. Yang bestnya, MK ni dia mengamalkan go give spirit. So education setiap level mereka akan guide kita. Syok betul company ni! Dahla bagi free education, bagi hadiah pula tu untuk orang2 dia. Qis kerja makan gaji skrg ni kalau ada kursus mana ada org nak kasi hadiah. hihihi. But in Mary Kay, lain culturenya. Rasailah sendiri :)

Okla tunggu next post Qis okay! lama xupdate :p