Tuesday, February 2, 2016

DEBUT AS AN INDEPENDENT SALES DIRECTOR MARY KAY!

Alhamdulillah, syukur sangat2, saya diberi kesempatan untuk merasai kehidupan sebagai Sales Director Mary Kay. BEST teramat hehe! Patutlah my SSD selalu paksa saya cepat2 move up, rupanya dia nak saya rasa sekali apa yang dia rasa selama ni :')  *terharu*





Ni lah SSD saya tu. hahaha. Cantik kan dia ;p 
Jauh tau dia datang! dari KL semata2 meraikan majlis debut saya.
Thank you my SSD :)


Senyuman gembira dari kami :p




Barisan Sales Director yang hadir ke majlis Debut saya :)


My familyyyy :)


Sign up as a Beauty Consultant. Dapat hadiah tu! Best kan! :)



sedaaaap! Thank you kak kiah cake house. *Sempat promote!* ;p




Small gifts from me. memang tradisi lah bagi2 hadiah dalam Mary Kay ni. Best!



My unit! My precious, punca kekuatan saya di dalam Mary Kay!
Terima kasih tak terhingga :)







Hey man! Thank you for coming to my big day :) Appreciate your time :)










Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah

Itu ja mampu ucap sekarang ni. 


Sejujurnya kan, selama 2 tahun setengah saya ceburi bisnes MK ni, perasaan kerja tu lain sikit, sentiasa rasa semangat buat,kalau down pun mesti ada sisters di dalam MK bagi semangat pada kita. The sisterhood in Mary Kay. Memang saya salute lah.


Rewards & Recognition.
Its a tradition. Siapa xsuka hadiah kan. Dari mula saya start MK sampai ke hari ini, hadiah memang tak putus2! 


dan panjangnyaaaaa nak cerita. haha. Contact saya ja kalau rasa nak tahu lebih apa yang MK kasi ke saya sampai rasa BEST sangat tu ;)


TAPI, Mary Kay is not just about MONEY, its about life.. :-)

Mary Kay berjaya Memperkaya kehidupan saya..


Love,

SD Qistina :)