Tuesday, March 28, 2017

Set Botanical Effects Mary Kay

 

Haaaaaai! Ok sekarang Qis nak share pasal Set Botanical ni, dengan Limited Edition Brush ni sekali πŸ€—

Botanical Effects Formula 1 ni, sesuai untuk anda yang mempunyai kulit wajah yg sangat sensitive. Dalam set ni, ada 4 benda tau. saya listskan ya!

1. Cleanser
ok yang ni pencuci muka. Tidak berbuih, Tidak berwarna, Tidak berbau. Mesti rasa kurang senang bila xberbuih kan, sebab dah terbiasa pakai berbuih2 dekat muka haha. Tapi, anda tahu tak kalau pencuci kita tu makin berbuih,,, makin banyak bahan kimia tau. tak takut ke? So, cleanser botanical ni sangat la best bila kita guna dengan Skinvigorate brush yg cantik warna purple tu (Saya ada lg 3 set tau kalau ada yg berminat sebelum out of stock πŸ˜‚). 85% lagi bersih dia cuci berbanding guna tangan.

2. Mask
Mask ni kita perlu jugak kalau suka kulit yang cerah dan tidak kusam. sebab apa, kulit mati menebal dekat kulit tu kalau tak pakai mask. Mask yg ni kita pakai 10-15minit jerr lepas tu kena bilas dgn air.. jangan terus pakai foundation plak haha.. so mesti kena ada satu tau baru la makin cantik skin tu..tak la kusam dan gelap.

3. Freshen
Freshen ni macam toner la kalau dekat produk lain.. tapi yg bestnya Botanical ni tak ada alcohol. tak pedih tapi jd lagi lembut jadinya skin kita ni ok. kenapa perlu pakai freshen? Tahu tak? haa. sebenarnya toner ni akan bersihkan kotoran yg tertinggal tu.. sebab tu kena guna kapas kan selalu. kita boleh nampak kotoran tu melekat dekat situ.. kan still tak bersih tu kalau tak guna freshen/toner.. so kena ada jugak yg ni. lagi satu, fungsi freshen adalah menyegar kulit kita, pori2 juga ditutup semula selepas pakai mask :)

4. Hydrate
Hydrate adalah pelembap. kenapa perlu pakai pelembap? yg pemalas pakai pelembap tu.. anda kena tahu.. pelembap ni lah yg akan mengawal tahap keseimbangan skin kita tau.. saya suka pakai pelembap sebelum pakai cc cream/foundation.. nampak sangat cantik dan tak kering muka. memang bestlah😍

so, anda2 semua jangan ambil remeh. kena start jaga kulit dr skrg :) set ni, saya pakai selama 4 tahun tau.. lama kan? dan satu set mcm ni, boleh tahan 6 bulan jugak, mmg jimat sgt.. harga pun berbaloi dan mampu milik.. 


nak tengok muka qis sebelum pakai Botanical Dulu????

 

Banyak beza tak? Kulit saya makin cantik tau skrg.. anda semua taknak ke kulit makin sihat😍 Saya boleh jaga dan guide sampai kulit jd cantik macam ni tau.. :)


Kalau berminat, jangan la tunggu lama2. Kita sihatkan kulit dan bila kulit sihat, ofkos la makin cantik kan😍😍😍😍

Jom jom whatsapp qis

CERTIFIED BEAUTY CONSULTANT