Saturday, January 5, 2019

NAK KULIT CANTIK!


Assalammualaikum & Morning semua! 

How’s your skin now? Cuba tengok cermin dan ZOOM your face! Ok tak? Puas hati tak? 

Best kan bangun pagi2 kulit glowing yang sihat. Pori kurang kelihatan, tiada parut2 hitam jerawat,tiada jerawat yang teruk, tidak sagging dan berkedut!

Sehinggakan Kita fall in love dgn kulit muka sendiri haha. Oh.. idaman wanita tu. 

Dengan Mary Kay setiap hari saya pakai minimal make up shj. Itulah goal saya. Sebab penat kan tutup cela dan parut dengan make up tebal? Kulit kita pun perlu bernafas juga. So saya lebih suka invest on skincare! Dan skrg saya dah jumpa “everyday” wear foundation! Yg breathable untuk my skin. NON COMEDOGENIC means, tidak menyumbat pori2.

So benda2 ni kita kena ambil kira jika nak kulit sentiasa terjaga. Kulit kita ni pakai lama, kulit muka pula orang akan selalu tenung lama2 kan! Adoi haha. Stress jugak kalau breakout tu!

But not anymoree. I really love my skin now.

Thank you Mary Kay!

Kalau nak saya guide apa yg perlu you pakai sepanjang menggunakan Mary Kay, saya boleh bantu. 

Bila membeli dengan saya you akan dapat
💕Free Consultation 
💕90 Days Satisfaction Guarantee produk (T&C apply)
💕High Quality products & 100% original
💕Lifetime service by Certified Personal Beauty Consultant 

Boleh terus Whatsapp saya 
Qistina Amira Idris