Wednesday, September 10, 2014

Hello peminat Mary Kay! :D

Assalammualaikum semua :)

Alhamdulillah, semenjak kemunculan blog saya ni semakin ramai customer datang dan menghubungi saya untuk mengetahui lebih lanjut pasal Mary Kay. So anda bila lagi? ;-)

Haaa by the way gambar2 di bawah ini adalah hak milik saya sepenuhnya! bukan ambil dari orang yaa :P 

Saya suka bagi freegift untuk customer2 saya dan paling best ikat2 reben tu. hihi. It's cute! So thank you so much untuk yang menyokong saya dan congratulations buat yang percaya dengan MARY KAY! You'll never regret! ;)






Ada banyak lagi order yang xsempat untuk di snap! Terlalu sibuk dengan kerja lain, but alhamdulillah, kerjaya sebagai Beauty consultant juga masih berjaya dipikul dan memberi rezeki kepada saya. Let's be a part of beauty consultant like me! Part time- full time its up to you! :)


Regards,

Beauty consultant Mary Kay
Qistina 

011-1907 2886 / 011-3156 0367