Monday, September 29, 2014

Skinvigorate Mary Kay

"Still cleansing by hand? There's a lot you're missing!"


Suka tagline ni sebabnya memang betul! Skinvigorate Mary Kay membersih lagi efektif daripada kita menggunakan jari untuk mencuci muka.














See the difference!


Yang berwarna pink itu adalah bahan sisa solekan yang tertinggal

So, lihat perbezaan apabila kita menggunakan tangan dan skinvigorate untuk membersihkan muka. Ternyata, berus skinvigorate Mary Kay lagi efektif!

Berus ini membersih kulit secara mendalam dan membersihkan pori-pori. Di samping itu, ia juga membolehkan produk penjagaan kulit anda diserap dengan lebih baik dan cepat,serta memaksimumkan manfaat penghidratan bagi pelembap anda dengan segera. Pakaian solekan juga lebih mudah dan sekata :)
Siapa yang boleh guna? haa women of all ages from 13-70 :p
How much? RM180 only! Includes two brush heads and batteries.







So ini cara2 pemakaian Skinvogorate Mary Kay 15 seconds only setiap area di muka kita. Make sure kita bagi lembap dulu kulit muka dan letak pencuci muka di sekitar muka so that senang untuk Skinvigorate tu bekerja :)



Later will upload my own testimony ! See the difference :D








Hello semua :) 

Ini adalah testimoni saya sendiri selepas menggunakan Skinvigorate Mary Kay. Lihat sendiri perbezaan sebelum dan selepas cuci menggunakan Skinvigorate ni. Muka nampak lagi bersih kan? 

Muka kita ni mempunyai liang roma yang sangat banyak! So cuba bayangkan kalau kita keep abaikan liang2 roma tu tidak dicuci. Lama2 ia akan tersumbat dan macam2 la yang tumbuh dekat muka kita nanti. So untuk cucian yang efektif, pakailah Skinvigorate Mary Kay ni. Best, membersih sebersih bersihnyaaaaaa! :D


Untuk yang berminat boleh terus hubungi saya 

Your Beauty Consultant,
Qistina Amira Idris
011-1907 2886