Sunday, July 26, 2015

My Mary Kay activities! :)

Okay dalam entry kali ni Qis share lagi lah apa yang buat Qis tak pernah muak dengan Mary Kay ni. haha. Dari zaman belajar di universiti sampai la ke zaman kerja dan sampaaaaaila insyaAllah, zaman berumahtangga. Soon! :)

Ada orang bertanya, best ka menjual Mary Kay? heee,, Mary Kay ni ingat direct selling ja ka? NO! Banyaknya lah kelebihan menjadi family Mary Kay ni. Kena sendiri rasa baru tahu. Tapi ada yang tak mau merasa. Tak apa, tengok saja, Qis cerita ;p



Cuba tengok gambar bawah ni, spot my face! hahaha. Kena pakai kanta la sebab kecik sikit tapi jangan tekejut la tengok muka Qis yang over excited dalam tu miahaha. Best ok! keluar majalah Mary Kay Malaysia tu! dalam Facebook MK Malaysia pun ada, punya lah happy. Teruja dalam beribu2 beauty consultant, kami antara terpilih untuk berada di dalam album MK Malaysia tu. bukan senang tau! :) 

This was taken on April 2015 during Career Conference Mary Kay @ Berjaya Times Square Ballroom, KL.




Ini antara activity team saya. Its an orientation for New consultant. Saya tidak akan membiarkan team saya terhuyung hayang tak tahu apa2. Saya mahu mereka juga berjaya bersama2 dan grab all the opportunities in Mary Kay! :)








Sesi Hi-Tea bersama our beloved Senior National Sales Director! Pam Fortenberry di Tropicana Golf Damansara pada May 2015. Ada sharing session sambil minum petang dan recognition!:)




kakak2 ku.. dari Terengganu pun pakat turun tau! Saya pun la sanggup datang dari Sabah semata2 untuk grab chance ni ;)








Ini pula suasana di VSQ petaling jaya. Unit meeting! Sesi bagi2 hadiah! syokkkkk. Achieve benda sikit2 pun dpt hadiah. Masa ni saya diberi peluang untuk buat sesi sharing dalam unit meeting ni. Terharu diberi peluang untuk orang yang masih belajar seperti saya..









Dan ini pula sesi belajar dengan director dan team! Di dalam Mary Kay, kami sentiasa belajar memperbaiki apa yang kurang dan ianya free! Ini istimewanya Mary Kay. Tidak putus2 mencurahkan ilmu..









Dan lastly! Activity saya di sabah bersama mereka yang cantik ni! Skincare class! Sangat sporting ok! Happy betul sebab dorang suka dengan activity ini. Semua skincare class ni dibuat pada bulan puasa baru2 ni tau! Tidak ada halangan buat mereka yang ingin berjaya.









So what more I can say? Mary Kay its just a direct selling activity? Tidak sama sekali! Ini lah yang kami buat sepanjang bersama Mary Kay. Kehidupan saya sangat berbeza dengan pekerjaan full time saya di college. Dengan Mary Kay saya dapat kawan baru yang sama2 ingin berjaya. Saya juga dapat kenalan baru untuk dibantu. Satu kehidupan yang tidak pernah menyesal untuk saya selami selama dua tahun ini. 


Salam sayang,
Qistina :)