Sunday, July 26, 2015

Oil-free Eye Make Up Remover Mary Kay Review

Holla :)

Harini Qis mau share juga pasal Oil-free eye make up remover MK ni. Sebab ramai orang tidak tahu betapa pentingnya ada OFEMUR ni. Tu singkatan dia tau panjanglah nak type haha. Maaf.




I always share something I've been tried before. Sebab boleh share tulus dari hati. No tipu2 ok! :)

Okay, 1st kenapa perlu cari eye make up remover yang non-oil based? Sebab minyak tu akan mengeringkan kulit muka anda! dan ramai juga yang degil, terus dan terus memakai baby oil la, lotion la untuk bersihkan bahagian mata. ada juga guna toner! mak aih.. Big NO NO NO untuk yang qis list down tadi ya. Sayangilah kulit mata dan bibir anda!

Kulit mata dan bibir kita ni lebih nipis berbanding kulit muka kita, jangan samakan pencuci muka dengan pencuci mekap mata dan bibir. Sebab tu in Mary Kay kami khaskan OFEMUR ni untuk bersihkan part mata dan bibir sahaja. Memang pembersihan lebih efektif dan bersih,even Qis tak pakai mekap pun, hari2 guna yang ni utk bersihkan mata dan bibir. 

Kalau anda tidak mahu oil seeds pop out di mata dan bibir merekah, janganla guna guna baby oil tu. Cuba guna yang non-oil based punya ya! Dan boleh cuba remover Mary Kay since ia murah dan berbaloi. Kotoran senang tanggal :)

Sharing is caring!

Contact me if you're interested. 

Qistina 
IBC Mary Kay
011-19072886