Wednesday, December 6, 2017

Kerja dengan Happy ;)

    

Alhamdulillah 
Alhamdulillah 
Alhamdulillah 

OCTOBER 2017, dua bulan lepas! Syarikat yang penyayang ni SPONSORED SEMUANYA ke 2 buah negara untuk achievers yang sangat consistent berkerja untuk personal dan unit sendiri selama 7 bulan. 

Tahu tak dia bawa kitorang ke mana? SHANGHAI & JAPAN! For FREEEEE. Gila kan company ni? Saya kerja 7 bulan dpt trip mewah macam ni. Ya Allah.. nikmat apa lagi yg saya dustakan.. Terima kasih atas izin Allah saya berjaya jd salah seorang achievers ni. Dari 800 orang tau! Hanya 160 orang shj yg dapat pergi..

DAN! Yang paling best kan.. ktorang naik Cruise Mewah ok.. pengalaman yg tidak dapat saya gambarkan.. xpernah rasa teringin pun untuk naik cruise tu. Mewah la sangat2 dalam tu.. 4 hari kami dalam tu tau berlayar dari China ke Japan..

Thank you Mary Kay. Syarikat yang awesomenyaa. Kerja kita sentiasa dihargai. Rasa tenang, tidak stress,, tidak cepat tua hahaha..

I am blessed!

Siapa yang tiada kerja tu, buatlah cubalah. Rugi tak mencuba kan? Nanti gaji uols mengalahkan orang kerja gaji tinggi2 yang duduk ofis tu tau hihi. Best takkk?

Suka sangat! Ceburi bidang yang saya minat(bisnes dan kecantikan) .. siap boleh bagi income super duper best, bagi rewards yang tidak pernah saya impikan, bagi hadiah macam2.. bagi kasih sayang :) 

Saya sukaaaa syarikat ni! MAKE ME FEEL IMPORTANT 😍


Kalau you suka kan life macam ni, kerja macam ni, contact me! Saya akan guide anda 

Qistina Amira Idris