Saturday, December 2, 2017

NAK CERAH NAK KULIT BERSERI!

 
Assalammualaikum Hi semua! 

Harini Qis nak share tentang bekas jerawat yang degil dan merosakkan mood kita tengok cermin. Hahaha.
Stress kan kalau tengok muka banyak tompok2 hitam! Malunyaa! Huhu. Jumpa orang pun malu2. Tutup dengan foundation pun jadi KELABU! 

Siapa ada masalah macam ni? Jangan stress2 dah. Sebab ada jalan penyelesaiannya. Tengok la gambar kitaaa tu! 😍 yeay hilang kan! Tona pun makin sekata ok. Ini laa serum kesukaan sepanjang zaman saya hihi. Seriusly! Berbotol2 repeat! So uols yang ada masalah ni jangan pikir panjang. Kalau nak cantik, sila lah invest untuk skin awak sendiri. Lepas ni x malu malu jumpa orang dah. Saya dah dapatkan keyakinan diri saya semula. Sekarang saya cuba bantu anda pula. 

Ohya jom tengok botol serum tu macamana
 

   

Satu botol ni tahan lama ok! Iols pakai berbulan bulan. Sebab letak dekat spots yang bermasaalah shj! Yays. Love it. Jimat, selamat, berkesan. Worth it! So kalau uols nak,

Contact saya ok! Sebab sekarang ada promosi best!

011-19072886 
Qistina Amira Idris