Friday, October 26, 2018

Flexible time With Mary Kay!




Rasanya trend2 hiking ni dh lama kan. Saya saja yg terlambat dan malas. Eh!πŸ˜‚

Orang lain dh lama guna quotes “the best view comes after the hardest climb”. Iols baru nk guna wehh haha!

But ya, at least I start kan! Kita bukan ja nk muka cantik pakai Mary Kay, badan pun nk sihat, slim dan fit kan! Wow hihi..

Jomlah cantik dan sihat sama2 okay ;)

Saya pakai Timewise 3D Day cream  (gmbr 1st) untuk protect my skin from dangerous UV ray!

So para sisters yg rajin buat aktiviti luar jgn lupa pakai ya.. 

Indah perancangan Allah, disebabkan Mary Kay, saya boleh set masa secara fleksible untuk hiking. Jika saya masih bekerja semestinya jrg untuk saya dpt nikmati masa2 mcmni.. penat letih dh petang balik kerja tu. meredah jem atas jalan lg satu hal! Haha. Adoila., 

Syukur Alhamdulillah 😘

So jom korang! Sihat dan cantik bersama okayπŸ’–πŸ’–πŸ’–