Friday, October 26, 2018

JUAL MARY KAY MURAH

Assalammualaikum & salam sejahtera semua😍
Mary Kay murah!😱

 Skrg hangat menjadi issue ni. Ramai orang tertipu membeli Mary Kay dgn harga murah di lazada/shoppee dan mana2 online seller yang tidak beretika ini. Jangan terperangkap dan silalah takut jika kamu membeli dgn mereka ini! 

Jika kamu rasa produk Mary Kay dibeli di sana dgn harga murah sebenarnya di sanalah lebih mahal, sebabnya uols membeli tanpa ada Perunding Kecantikan sah! Dimana mereka tidak akan BERTANGGUNGJAWAB untuk guide, beri waranti 90 hari, mereka ni cuma nak UNTUNG je tau. 

Dan, tak sure produk dorang tu expire brapa lama, dah pakai ke belum, ada add on apa2 tak dlm produk tu, dan macam2 lah. Sebab produk bukan direct from Perunding Kecantikan Sah! So nak beli lagi tak dari sana? Jika ada sebarang masalah, lagi mahal duit you akan habis kan? Pakai Mary Kay mesti ada Perunding yg menjaga you..baru lah dpt kulit idaman. Perundingan kami adalah percuma, cuma kena membeli pada kami lah yg memang berdaftar ni. Sebab kami akan jaga anda sebaiknya!💖

Pls
Pls
Pls 

Beware! Dengan Unethical seller ni tau!





Ramai je menipu dalam tu.. kadang2, mintak gambar muka dan ID perunding kecantikan, dorg akan bg yg fake! Masa jual beli dorg layan la korangg. Lepas beli dpt untung, babai la.. huhu. Tak baik kan!

Kasihanilah diri anda, duit anda, muka anda tu plg penting. 

Jika uols degil juga nak membeli di sana dan tiba2 minta perundingan pada perunding sah how to apply, how to ini how to itu, tidak akan dilayan.. kesian kan?

Dan memang tak fair sgt tu kan. Kasihan pada orang yg mencari rezeki halal.. 

So bijaklah memilih ye..
Kalau awak nak tahu mcmana nk dpt harga Mary Kay murah dengan perunding sah mcm saya, contact lah saya. Ada cara yg betul, selamat dan beretika.

Whatsapp me!

Thanks