Friday, March 13, 2015

BEAUTY CONSULTANT MARY KAY

Assalammualaikum WBT,Salam Jumaat semua :)

Harini Qis masih nak sentuh pasal "Beauty consultant Mary Kay",since ramai yang tak tahu dan menyalahgunakan pekerjaan sebagai perunding kecantikan Mary Kay ini.

Dan sekali lagi nak tekankan, TIADA AHLI / MEMBERSHIP program di dalam Mary Kay. So please jangan terpedaya dan jangan tipu orang lain. Kata nak jadi BC ( beauty consultant) tapi tengok2 lagi tak jadi apa pun, ambik barang dan lesap. Jangan amalkan, please . Mungkin saat kita buat tu kita tak pikir perasaan orang lain, dan kita tak fikir apa yang bakal kita dapat ke depan nanti. Allah itu Maha Adil :)

Untuk menjadi Beauty Consultant MK ni, kita akan ke training selama dua hari, iaitu kursus ESRS (Essential steps to reach success). Untuk apa? Untuk dapatkan sijil bahawa kita ni adalah BC yang authorized lah katakan dan of course tahu selok belok perniagaan di dalam Mary kay, rules and regulations, product knowledge and so on. Thats why you have to attend apa2 kursus yang di tawarkan di dalam Mary Kay. Kalau betul2 serious untuk bersama kami, kenala buat seperti mana kami juga buat. Best training ni sebab kita akan lebih yakin tentang produk2 MK, pengasasnya dan juga tentang syarikat serta berkenalan dengan rakan2 Mary Kay yang lain :)


 Qis attend ESRS pada tahun 2013 :)





Okay so ni adalah sijil Qis tau.  For the next bakal2 BC(especially bakal join my team), sila la hadirkan diri untuk tambah ilmu dari orang2 veteran dan power dalam Mary Kay ni. Ohya, hadiah pun dapat tau! BEST sangat gift dia :D


Dari sinila kita dapat keyakinan untuk memulakan perniagaan MARY KAY ni. Kita nampak struktur syarikat yang sangat kukuh dan hebat, tau bahawa everything is real dan its different from any company yang ada di luar sana. You have to grab this opportunity! 





Now dah Team Leader! Alhamdulillah. Walaupun part time tapi berbaloi sangat2 sebab company ni memang TERBAIK la layanan dia, hadiah2 bulanan,produk pun bukan calang2, I love Mary Kay <3

Lets enrich another womens life :)


Jika berminat dan if you really serious, do contact me dear, I'll guide you. Saya cepat mesra dengan kawan2 baru, don't worry ;) 

IBC Mary Kay
011-1907 2886
Qistina Amira Idris