Thursday, March 5, 2015

Perunding Kecantikan Mary Kay March 2015

Assalammualaikum semua :)


Okay harini Qis nak cerita sikit lah pasal Beauty Consultant since ada beberapa orang dah sign up dengan Qis dan dah dapat hadiah2 dah pun. Seronok betul mereka. Lagi seronok bila dah pandai berbisnes dan sharing dengan kawan2 / family members sendiri ;) Alhamdulillah untuk mereka yang sedar dengan peluang yang ada di dalam Mary Kay ni. Tahniah!


Qis nak tekankan satu benda la, Mary Kay ni tidak ada sistem MEMBERSHIP! kadang ada yang contact Qis dan cakap, Hi, saya nak jadi member mary kay sebab nak beli dengan harga diskaun.

Hmm, salah tu. Kami di dalam Mary Kay menjaga etika kami sebagai Beauty Consultant. Kami bekerja sebagai perunding kecantikan, bukannya sebab nak barang murah tau. Kami cuba membantu orang lain untuk mendapatkan kulit yang cantik & sihat dengan produk yang berkualiti tinggi, memberi peluang kepada wanita lain untuk bersama2 berjaya seperti kami,dan rasai kehidupan di dalam Mary Kay.

Kita ada misi, ada visi, ada matlamat, ada task, ada challenge, ada education training,ada event, dan macam2 lagi lah. Tapi yang pastinya, memang best sesangat!

Alhamdulillah. apa yang kami usahakan dibalas lebih di dalam Mary Kay, thats why BC mary kay ni juga diberi diskaun, salah satu keistimewaan lah untuk kami kan :-)

So Qis berharap, sesiapa pun yang nak jadi BC, please be serious in this bisnes dan janganla mempermainkan BC yang lain, cakap lain tapi last last lain pula dibuatnya. What comes around goes around. Jangan la buat orang lain sedih, kita pun tak suka kalau orang buat ke kita kan?

kalau rasa2 tak boleh jadi perunding kecantikan, tak perlu jadi.. jangan susahkan diri anda. Tapi jangan limitkan diri anda juga sebab, kita sebenarnya boleh tapi kurang yakin mungkin?There's a way lah, xkan selamanya nak jadi orang yang sama ja. Try something new la okay :)

Jika anda betul2 serius nak berbisnes dan jana pendapatan, contact la Qis cecepat sebab anda layak dapat hadiah dari saya *of course product MK*, dan juga bimbingan untuk anda mulakan bisnes di dalam Mary Kay ni :)







Qistina Amira Idris
IBC Mary Kay
011-1907 2886