Thursday, March 5, 2015

PROMOTION MARCH 2015!!




Sign Up beauty consultant march 2015  dengan saya bermodalkan RM200 sahaja untuk anda memulakan bisnes di dalam Mary Kay.


Selepas payment, Starter Kit ini akan menjadi milik anda, dan ianya bernilai RM600++ !

WOWOWOWOW!





Dan akan dapat FREE  CC cream dari saya








 Apa yang bestnya jadi Beauty Consultant ?

1. Discount
2. Move up career path
3. Education di dalam dan luar negara
4. personaliti lebih menarik dan yakin
5. Bonus dan promotion product
6. Monthly ordering bonus (MOB)
7. New consultant program selama 4 bulan
8. Ladder of Success (LOS)

dan banyak lagi.





PROMOTION PRODUCT UNTUK MARCH INI

1.Botanical effects promotion
2.Perfume promotion
3.RM1000 spend akan mendapat free skinvigorate Mary Kay dari saya (RM190)
4.Microdermabrasion promotion
5.Flawless face promotion



Setiap promotion bermakna ada hadiah produk Mary Kay saya akan berikan kepada anda. So jangan lepaskan peluang ini. Contact saya :)


Qistina
IBC Mary Kay
011-1907 2886