Friday, August 12, 2016

Gel Semi-Matte Lipstick review


Hai all! Tengok niiii saya sapu semua haha! Cantik cantik warna lipstick ni okay. Tapi bukan sebab cantik ja saya beli TAPI sebab sangat selesa dengan bibir saya yang dry ni! :) Selalu tengok dan cuba lipstick Matte yang lain mesti ketara sangat kalau bibir mengelupas. But this one, tak! :D 

Lagi pula kalau lipstick Matte dengan kualiti setanding branded one macam ni mana dapat dengan harga yang MK jual ni. Sangat3 berbaloi! Tu yang p sapu habis tu haha. 

So kalau anda yang membaca post saya ni,rasa berminat boleh jumpa beauty consultant anda. Kalau belum ada Consultant tu, direct contact saya ok! :)









Cantik kan!

- Formula gel yang ringan memberikan pengolesan yang lancar dan meninggalkan bibir berasa lembut

-dengan penggunaan "Teknologi Cushion Matrix" terkini, gincu ini mengandungi mikrosfera silika yang amat kecil agar dapat menerap dan mengekalkan warna pada permukaan bibir

-dirumus untuk menawarkan kesan fokus lembut untuk mengaburi tampilan kecelaan pada bibir

-mengandungi minyak bunga matahari dan ester jojoba untuk melembapkan bibir

-'Tingkap Lut Sinar' pada penutup gincu membolehkan anda mencari rona semi-matte dengan cepat



Wahhhhh ni semua ayat dari majalah tapi YES its totally worth to buy. :)

Sekian review saya! :)

011-19072886
qistina