Friday, August 12, 2016

Mary Kay mengubah hidup saya, skin saya ;p


As salam semua, hai sekali lagi saya UP kan semula wajah saya ketika usia remaja. cehh ;p Masa ni (tudung putih berjerawat tu) haha. seriusly saya pakai produk 999 xsilap masa tu. Dalam botol kecik ja. Texture color putih dan kuning, a bit sticky dan shining2 gitu. Beli dekat kedai, sebab senang dapat. murah dan dengar orang pakai macam sekejap ja cun.

hampehhhh, haha. hasilnya skin saya pun rosak.. Bila saya cuba Mary Kay (Botanical Effects), kulit mula2 pedih, rasa tak selesa,Tapi sebab nak sangat skin pulih, tutup mata ja tengok HEALING PROSES tu. Makin lama, jerawat makin ok, tapi muka jadi gelap. Tengok la tudung coklat tu. Tak berseri langsung muka haha. sedih kan. Saya bersabar lagi. So saya pun cuba lah set MElacep sebab nak cerahkan kulit dan pudarkan parut2 jerawat..

Almost 4 years pakai BE set, dan 7 bulan dengan Melacep set MK my skin getting better. Tak putih, tapi lebih cerah. Alhamdulillah! Berkat sabar tu kan, tak sia2. So,jika anda pengguna Mary Kay. tolongla banyak2 bersabar. Sebab chance to get healthy skin semula tu memang ada :) Sebab ini terjadi pada saya.

Sehingga ke hari ini, skin saya masih lagi dry sangat2 tapi dah tak pernah rasa pedih macam dulu2 pakai.. maknanya skin saya terhakis ntah banyak mana pakai produk ntah apa2. huhu. So pls my dear, be careful ya. Kalau la saya xsedar awal dulu rasanya macam mana la keadaan kulit saya sekarang kan?
Nauzubillah.


Kalau perlukan konsultasi dari saya, sangatlah di alu-alukan. Saya sedia membantu anda.

Qistina
011-19072886