Wednesday, August 10, 2016

Team work in my unit :)

As salam dan hai semua! Syukur Alhamdulillah saya masih lagi diberi kesempatan untuk update blog Mary Kay saya ni. hihi. 

Okay, so ya! As usual my post mesti akan ada ayat "saya masih aktif ber-Mary Kay!" tapi jarang aktif dalam meng-update blog ni. haha. maaf ;p

I am still a MARY KAY loverrr




So di dalam gambar ni adalah unit saya sendiri, we are having fun try Melacep Plus set. Best! Sama2 rasa produk sebelum bagi orang lain cuba. Macam mana jual kalau you sendiri tak pakai kan? :)

untuk Melacep ni, saya paling suka SERUM MELACEP plus! Serius hilang bekas2 jerawat. YAY!





Ok this one during skincare class. Conducting by kak Midah, and kak Sylvia my team. Saya lebih kepada observe mereka dan belajar sekali la. Sangat enjoy buat kerja ni. Mencantikkan orang lain. :)


Selfie itu wajib ya! I am loving my skin~





Sisterhood! Kak Midah and her recruter ;)




So sekian update hari ini. InsyaAllah akan update lagi selalu ya :)