Tuesday, April 18, 2017

ATASI KULIT KERING & KUSAM ๐Ÿ˜

 

KULIT SANGAT KERING! .

.

Siapa alami kulit yang sangat kering dan mengelupas? Kalau dibiarkan, kulit kita akan jadi sangat kusam..xcantik lah kan. Kalau BF/ Suami tengok dekat2 malu pulak hahaha. .

.

Apa kata cuba Timewise Moisture Renewing Gelmask ni!

๐Ÿค—

.

.

Bila pakai, anda akan rasa

✅kulit terasa subur

✅terhidrat dan lembapan terkunci

✅pori mengecil, garis halus berkurangan

✅kulit menjadi tegang, sihat, lembut .

.

.

Bagaimana ia berfungsi?

.

.

๐Ÿ˜ formula canggih ini mengandungi natrium hialuronat. Bertindak sebagai span di kulit anda. Membantu menarik lembapan vital supaya kulit boleh menggunakannya secara lebih berkesan

.

.

๐Ÿ˜Gliserin sumber tumbuhan dalam formula ini bertindak sebagai humektan, menarik lembapan kulit.

.

.

๐Ÿ˜formula ini mengandungi ekstrak biji berangan yang dikatakan mempunyai faedah menegang dan menenangkan kulit dan dipercayai dapat membantu memperkuat fungsi perintang kulit. Ada vitamin b3 juga.

.

.

๐Ÿ˜ekstrak acai berry yang digunakan di dalam formula ini dapat meneutralkan radikal bebas pada kadar potensi 80kali lebih kuat berbanding Teh Hijau!.

.

.

Perhhh best kan!!๐Ÿ˜

.

.

Thats why you kena ada satu Gelmask ni. Boleh bawak tidur tau. Hari2 pun boleh guna dengan sapuan yang nipis๐Ÿ˜.

.

.

Jika anda tertarik, berminat, pm/dm/wsap me untuk free consultation! :)

.

.

#marykayreviewbyqistina #marykayfastservice #marykayfreeconsult #marykaymalaysia #marykaysabah #marykayborneo #marykaykk #marykaysarawak #marykayjohor #marykaykedah #marykaypahang #marykaypenang #marykaykualalumpur #marykayreadystocksabah #marykayreadystock#marykayterengganu #marykaykelantan #marykayperlis #marykayjohor #marykayperak #marykayn9 #marykaylabuan #marykaycyberjaya #marykayputrajaya