Friday, April 21, 2017

TESTIMONI SENDIRI DENGAN MARY KAY😍

 

Hai🤗 Harini saya share perubahan yang berlaku pada skin saya. Gambar sebelah kiri tu, ofkos lah gambar before pakai Mary Kay kan. Hahaha..

.

.

Ok product pertama saya di Mary Kay pada tahun 2009 dulu adalah BOTANICAL EFFECTS ONE SET! one set yaaa bukan satu satu. Sebab if whole set,memang dorang ni akan bekerja bersama2 sihatkan kulit kita yang pernah rosak akibat memakai produk yang merbahaya diluar sana. Tidak ada jaminan kepuasan pelanggan, muka rosak tidak ada perunding kecantikan tengokkan dan fight for us😂.

.

.

So Alhamdulillah, saya guna Botanical set untuk seimbangkan semula kulit selama 4 tahun. Wow 4 tahun ok. Mau cantik mesti lah kena konsisten kan!

.

.

Sekarang saya sudah upgrade skincare di dalam Mary Kay,sebab fokus sekarang bertukar kepada penganjalan dan pencerahan kulit wajah 😘.

.

.

Jika berminat untuk dapatkan kulit sihat, saya boleh guide anda, dan boleh menjadi perunding kecantikan personal anda☺️.

.

.

Contact me!

 #marykaysabah #marykayborneo #marykaykk #marykaysarawak #marykayjohor #marykaykedah #marykaypahang #marykaypenang #marykaykualalumpur #marykayterengganu #marykaykelantan #marykayperlis #marykayjohor #marykayperak #marykayn9 #marykaysale #marykaylabuan #marykaycyberjaya #marykayputrajaya