Tuesday, April 4, 2017

FOUNDATION PRIMER MARY KAY!😍

 

FOUNDATION PRIMER❤️.

.

.

Ramai tanya @qiss_marykayc foundation primer ni apa? Mcm foundation jugak ka? Hehe.. ok, foundation primer ni tak sama macam foundation yg kita pakai tu. yang ni tak ada color (colorless), kita apply before pakai foundation. Supaya pori2 xketara dan sapuan foundation lebih halus!😍 Foundation primer ni ada Spf15 tau. Bestkan? Kulit tampak lebih smooth lepas apply, dan juga sambil melindungi kulit wajah kita dari sinaran UV yang merbahaya tu☺️

.

.

@qiss_marykayc listskan lah kelebihannya dgn lebih detail lgπŸ‘‡πŸ».

.

.

✔️mengekalkan mekap (tahan lama)

✔️peresap cahaya dan kulit lebih licin

✔️bantu kurangkan garis halus, pori, kedutan serta ketidaksempurnaan kulit

✔️menambah lapisan perlindungan matahari

✔️gel yg sangat ringan & tidak berminyak

.

.

.

BEST KAN?πŸ•ΊπŸ»

.

.

Ini lah antara rahsia para make up artis professional bertahun tahun lamanya! Nampak cantik dan tahan ja kan dorang make up. .

Untuk pengetahuan semua, jika kulit wajah kita berminyak, rona bedak asas kita boleh berubah tau! So untuk elakkannya, dan nak kekal rona kulit kita, pakaila Primer Foundation Mary Kay ni :).

.

.

Macam biasalah produk Mk ni bukan tahan sebulan dua., berbulan2 lamanya. 8bulan-12bulan ok, depends cara pemakaian kita ;).

.

.

Jika anda tertarik dan berminat boleh contact saya untuk keterangan lanjut 😍.

.

.

011-19072886(qis)

CERTIFIED BEAUTY CONSULTANT

.

.

 #marykaysabah #marykayborneo #marykaykk #marykaysarawak #marykayjohor #marykaykedah #marykaypahang #marykaypenang #marykaykualalumpur #marykayterengganu #marykaykelantan #marykayperlis #marykayjohor #marykayperak #marykayn9 #marykaysale #marykaylabuan #marykaycyberjaya #marykayputrajaya