Monday, June 17, 2013

Jadilah sebahagian daripada kami sekarang! :)

Siapa di dunia ni tidak memerlukan duit? Siapa boleh hidup tanpa duit? Zaman yang serba moden sekarang ni semua memerlukan duit kan. Kita bersedekah sekali pun kadang2 kita guna duit. 

Sekarang ni kalau kita perhati,dekat  laman social facebook ramai orang yang telah berkecimpung dalam dunia bisnes ni. Even orang tu sudah mempunyai kerja tetap dan orang yang makan gaji sekalipun, ramai yang buat online bisnes ni. Kenapa? Sebabnya, duit memang tidak cukup. kan? So, let's make a back up plan.Kita cari duit dari sumber lain pula :)

Saya ingin berkongsi dan memperkaya orang lain dari segi kewangan pula di dalam Mary Kay. Macam mana?  Kena buat temu janji dengan saya terlebih dahulu :)

Jika anda jauh,kita boleh berhubung menggunakan laman social atau call/sms shj. kan senang :D
Yang pasti,Mary kay mengajar kita etika-etika yang positive buat diri kita dan di aplikasikan di dalam kehidupan harian kita dan orang sekeliling sambil berkerja. Kita bekerja sambil membantu orang lain. Membantu memperkaya orang lain :)

Jangan risau,income yang lumayan kita akan dapat jika kita usaha kuat, usaha lebih :)
Untuk yang berminat dengan kecantikan,inginkan produk selamat dan berkualiti tinggi, Mary kay is one of the best choice! :) 

Semestinya anda akan lebih gembira,tidak perlu stress,masa pun flexible untuk anak-anak,suami, keluarga. Selain itu,jika kita minat dengan produk kecantikan, kita memang akan rasa bersemangat bila berhadapan dengan kerja ini.Try la Mary Kay, rasai sendiri :) 

Benda yang paling penting sekali, niat kita. Kena ikhlas dalam apa jua pun benda yang kita buat. Kita kena ikhlas membantu orang yang mengalami masalah kulit muka yang teruk, kita kena ikhlas berpesan-pesan dan membantu orang lain yang memerlukan bantuan. Kita tolong dengan seikhlas-ikhlasnya apa yang kita mampu tolong :)

Di dalam Mary Kay, kami di ajar untuk membuat skincare class secara percuma. PERCUMA. Kita niatkan sedekah dari segi membantu mereka mereka yang tidak tahu cara untuk memakai dan mencuci muka secara betul, kami belajar dan kami kongsikan bersama anda. Skincare product kami rela untuk beli untuk dikongsikan ketika skincare class. Yang mahal, rasa jadi tak mahal sebab kami ikhlas dan sayang kepada anda semua :)

Lihatlah betapa penyayangnya syarikat Mary Kay ini. Mengajar kami untuk berfikir secara positif dan mengamalkan prinsip "sharing & giving" secara ikhlas :)