Saturday, June 15, 2013

MelaCEP untuk sistem pencerahan :)

Setelah lebih kurang dalam 4 tahun saya memakai Botanical Effects Marykay, saya mula untuk beralih ke produk pencerahan Marykay. Sebab? bukan BE tidak sesuai dengan saya, tapi kerana ingin mencuba benda lain di dalam Marykay, dan ingin melihat sendiri hasilnya.

Lihatlah , perubahan yang berlaku kepada kulit wajah saya sendiri. Saya berani untuk menjadikan diri sendiri testimoni kepada anda semua :) Anda harus mencuba produk Marykay yang hebat ini! Worth it!



Dan ini adalah perubahan yang sangat ketara buat saya! yes! putih , bertambah cerah! :D


yang ni pun salah satu testimoni,
yang gambar sebelah kiri tu, WITHOUT any makeup. foundation . Cuma pakai melaCEP essence shj. lepas tu kurang cahaya sebab masa ni dalam flight :P

yang sebelah kanan,cahaya merata sebab dalam kereta masa ni hehe, yg ni pun without make up sebenarnya. cuma pakai eye-liner sahaja.

Apa beza dua gambar ini? mesti nampak punya kan :) lagi cerah yang belah kiri tu even time tu kurang cahaya persekitaran berbanding belah kanan :)


**kiri,Gambar latest , 7hb June 2013 haritu :)
** kanan,gambar sebelum pakai produk melaCEP marykay




Jadi,lihatlah,dalam masa sebulan setengah sahaja saya memakai whitening foaming cleanser , whitening system dark spot serum &  whitening system essence from melaCEP, kulit menjadi lebih cerah :) 

Ini belum complete 1 set lagi ni pakai,kalau pakai satu set effective lagi la :) 

Already got my whitening system mask baru-baru ni,insyaAllah akan completekan satu set jika ada rezeki lebih :)


Cuba & rasainya sendiri! :)




Ini adalah senarai harga untuk produk pencerahan melaCEP marykay :)