Monday, June 17, 2013

Kenapa Beauty Consultant Mary Kay buat SCC? (Skin Care Class)

Selalu kalau pelawa someone untuk pergi SCC,ramai yang mengeluh, tiada masa, malas cuba. haha. ini memang tidak dapat dinafikan lagi :)

Para jelitawan semua,kenapa kami buat SCC ni? bukan untuk suka-suka, bukan saja saja penatkan diri sendiri, bukan sebab saja habiskan minyak tol apa semua pergi ke tempat anda. TIDAK sama sekali. kami ingin membantu anda,okay? :)

kami ikhlas membantu anda :)


Kita harus mencuba dahulu sebelum beli , itu yang pentingnya free facial atau kelas kecantikan kulit
(Skin Care Class atau SCC).

Semasa SCC ini, customer boleh consult masalah muka secara privacy, sebab kadang -kadang segelintir orang tidak suka share tentang masalah kulit muka secara public atau dekat pharmacy sekalipun.

So, saya sebagai perunding kecantikan akan menganalisa jenis kulit anda supaya dapat mencadangkan produk (Mary Kay) yang sesuai digunakan.

Selain dari itu, anda juga berpeluang untuk mencuba hand spa, dan mekap selain daripada belajar membuat sendiri facial di rumah. Menarik kan Facial sendiri di rumah pada waktu yang anda sendiri tetapkan :)

Apa lagi yang menarik?

Jadi lah Hostess! Menjadi hostess dengan menjemput rakan-rakan anda untuk berparti SCC bersama-sama . Dapat special gift dari saya untuk sesiapa yang menjadi Hostess! :)



SKIN CARE CLASS (SCC)

Apa yang akan diadakan semasa SCC ?

1. Pengenalan produk - siapakah Mary Kay Ash dan apa kelebihan produk Mary Kay
2. Hand spa - rasai kehebatan loofah body cleanser dan satin hands
3. Facial - kenali jenis kulit anda dan bagaimana Mary Kay dapat membantu anda menyelesaikan masalah kulit anda. Belajar juga cara-cara betul dalam menggunakan produk Mary Kay dan apakah produk-produk penting dalam rejimen penjagaan kulit anda agar tampak muda, bersih dan menarik sepanjang masa.
4. Lip spa - apa yang hebat tentang Mary Kay lip mask yang menjadi buah mulut pelanggan yang telah menjalani facial
5. Make over - rasai kehebatan foundation, mineral powder foundation, mineral eye color, mineral cheek color, lipstik dan lip gloss Mary Kay yang semuanya cantik warnanya
6. Peluang membina kerjaya sebagai beauty consultant - lihat lah betapa mudahnya untuk mencapai impian anda untuk memiliki perniagaan sendiri


Ini lah benda yang akan dikongsi , best dan dapat try barang Mary Kay! :)