Saturday, June 15, 2013

Marykay pilihan saya :)

Assalammualaikum semua! :)

Pernah dengar Marykay? Hm,mungkin ada yang pernah dengar dan mungkin juga ada yang tidak pernah dengar langsung kan? hihi. Jadi,izinkan saya untuk berkongsi dengan anda serba sedikit tentang Marykay  :)




Siapa wanita yang jelita dalam gambar ni?
Dialah MARY KAY ASH

Pengasas Marykay . Lawa kan? :)

Sebab tu la nama produk ni Marykay, diambil sempena nama pengasasnya. The best thing yang saya suka tentang Marykay Ash ialah kata-kata semangatnya. Sangat membakar jiwa untuk terus maju ke hadapan bersama Marykay! Cuba try google pasal Marykay Ash ni,she is so inspired! :)

Lagi satu,saya begitu selesa dan gembira untuk menyertai keluarga Marykay ni,kerana apa? Kerana MARYKAY Inc adalah syarikat wanita. Saya tidak segan untuk berkerja dengan sisters yang sangat baik , memahami dan mengamalkan sisterhood yang kuat. 

Trusts me, you will feel like you are sitting with your family and doing works together.

"Sharing & Giving" adalah satu prinsip yang kami amalkan dalam mengukuhkan tali kekeluargaan kami di dalam Marykay :)



Okay , saya tidak mahu bercerita panjang tentang ini, kerana mesti para pengunjung blog ni tidak sabar untuk melihat 'dunia' Marykay! :) 


Sebelum tu, tgk video ni dulu untuk mengenali lagi MARY KAY :)