Saturday, June 15, 2013

Saya adalah perunding kecantikan bebas Marykay! :)

Okay, for this part saya akan bercerita tentang bestnya lagi kehidupan di dalam Marykay ni setelah saya menjadi salah seorang daripada Marykay Sisters :)


Marykay mempunyai tagline, "Memperkaya Kehidupan Wanita".


Jadi,perempuan adalah sangat-sangat istimewa di mata syarikat Marykay,begitu juga dengan saya sebagai Perunding kecantikan bebas Marykay,saya amat berbesar hati untuk memperkaya kehidupan ibu,kakak,adik,saudari,makcik & sesiapa pun yang bergelar wanita :)

Marykay adalah sebuah syarikat yang penyayang, saya sendiri sudah merasai kasih sayang Marykay itu,segala penat lelah,diberi gifts and rewards yang mampu membuat kita tersenyum semula. Happily exhausted! :D

Siapa yang sudi bagi kita rewards & gifts ratusan ringgit? kadang-kadang hingga beribu ringgit. Cincin berlian, kereta, recognition. Siapa boleh bagi? Dimana? Mary kay boleh beri itu :) Dengan usaha,doa dan percaya , semua itu boleh dikecapi di alam Marykay :)





Yeay, yang ni adalah pencapaian saya setakat ini, Alhamdulillah. Senior Consultant. Bukan senang buat benda ni, tapi kita jangan fikir "susah" . Kena la berusaha :)

Yang love comel bawah tu, pin daripada Sales Director saya. Hadiah dari Dallas! :) Best dapat macam2 lagi sebelum ni.




Yang ni samples marykay produk :) 



Yang ni pun dapat free!

-Lipbalm (RM35) & Mini Timewise body (RM60) 


Yang ni pun mostly free! 

Happy betul dapat macam-macam secara percuma! 
Nilai barang cecah ratusan ringgit! :)


Compact Mini ni Limited Edition punya!
Pun saya dapat secara percuma :)

Worth RM50!


Thank you Marykay!


Untuk yang berminat untuk join Marykay, sila contact saya :)

011-1907 2886
(Qistina Amira Idris)
Independent Beauty Consultant Marykay)